2014-06-27

Hjärtkort, Lektyg och Hantverk

För ett tag sedan visade jag en sneak peak på ett kort med papper och inspiration från Heidi Swapp. Såhär ser kortet ut i sin helhet. Det är gjort av ett kuvert och ett kort format som ett hjärta. Jag skar av de båda sidorna på kuvertet och öppnade upp detta. Inuti satte jag fast mitt hjärtkort. Sedan klädde jag alla sidorna med mönsterpapper, embossade med fint vitt embossingpulver och mistade ovanpå. Jag dekorerade med massor av stämplar och färgade in kanterna med lite vit gesso för att tona ner den svarta stämpelfärgen något.


Love 1


Love 2


Love 3

Önskar er alla en trevlig helg och hoppas ni får lite tid över till pyssel och scrap. :)

Susanne

1 kommentar:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så snyggt!! Riktigt läckra papper, hon kan den där Heidi!
Ha en bra kväll. Kram Pillan